Leveringsvoorwaarden
Webshop Ingevroren Natuurvlees Graashoeve Amelte
Laatst bijgewerkt: 11-04-2025
Door een bestelling te plaatsen via onze webshop voor ingevroren natuurvlees, ga je akkoord met onderstaande leveringsvoorwaarden.
1. Product en verpakking
Onze producten bestaan uit diepgevroren natuurvlees, dat vacuüm verpakt en direct ingevroren wordt na verwerking. Voor verzending maken wij gebruik van isolatieverpakking en koelelementen of droogijs om de juiste temperatuur te behouden.
2. Vers of diepgevroren levering
Onze producten worden geleverd als gekoeld of diepgevroren natuurvlees. Dit wordt duidelijk aangegeven per product. Wij zorgen voor een correcte en voedselveilige verpakking met koelelementen of droogijs, indien nodig.
3. Bezorging
Wij verzenden via gespecialiseerde transporteurs die geschikt zijn voor gekoelde verzending. Je ontvangt vooraf een track & trace en/of een tijdsvenster voor levering. Het is belangrijk dat er iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen.
4. Verwerking en verzending
Bestellingen worden verwerkt op werkdagen. De standaard verzenddagen zijn om levering binnen 24 uur te garanderen. Leveringen vinden doorgaans plaats binnen 1-2 werkdagen na verzending. Je ontvangt een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.
5. Verzendkosten en gratis verzending
• Gratis verzending bij bestellingen vanaf €150
De verzendkosten worden tijdens het afrekenen automatisch berekend.
6. Leveringsgebied
Wij leveren uitsluitend binnen Nederland. Levering in België is mogelijk op aanvraag. Vanwege de aard van de producten verzenden wij niet naar afhaalpunten of postbussen.
7. Aanwezigheid bij levering
Omdat het gaat om ingevroren vlees, is het van groot belang dat er iemand aanwezig is op het opgegeven afleveradres op het moment van levering. Bij afwezigheid en mislukte bezorgpogingen zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele ontdooiing of kwaliteitsverlies.
8. Bewaren na levering
Plaats het vlees direct bij ontvangst in de vriezer. Bewaaradvies en houdbaarheid worden vermeld op de verpakking.
9. Klachten of beschadiging
Mocht er iets mis zijn met de levering (bijvoorbeeld ontdooid vlees of schade), neem dan binnen 24 uur contact met ons op via [e-mailadres], voorzien van foto’s. Wij bekijken samen met jou een passende oplossing.
10. Retourbeleid
Vanwege voedselveiligheid en bederfelijkheid is het niet mogelijk ingevroren vlees te retourneren. Wij volgen hierin de uitzonderingen van het herroepingsrecht conform de Wet Koop op Afstand.
11. Overmacht en vertraging
Bij uitzonderlijke omstandigheden (zoals overmacht, weersomstandigheden of logistieke vertragingen) behouden wij ons het recht voor om de levering uit te stellen. Uiteraard nemen wij contact met je op bij vertraging.
